Hvad sker der, hvis vi på en efterskole, til middag i spisesalen, inviterer til at lege Pokémon GO. Eleverne får

Open Online Course fra Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier
Hvad sker der, hvis vi på en efterskole, til middag i spisesalen, inviterer til at lege Pokémon GO. Eleverne får
Vi har valgt at arbejde med Minecraft som teknologi og har observeret en situation, hvor uformel læring finder sted. Med
Vi har valgt at fokusere på programmering af robotter. I dette blogindlæg ser vi på Bee-Bots: Den lille robot, Bee-bot, henvender
Delopgave 1 fra gruppe 8: Pernille, Niels og Inger-Marie Den uformelle læringssituation vi har valgt at arbejde med er udforskning
Af Peter Nielsen og Rasmus Dahl Møller Videoen er optaget på VUC Syd. De medvirkende er kursister, der arbejder hen imod
Vores produktmateriale er opstået ikke-intentionelt. Det består af vores overvejelser over, hvor vi kunne filme en uformel læringssituation, hvilke teknologiske
Med dette blogindlæg ønsker jeg, at kigge nærmere på, om der opstået praksisfælleskaber i forbindelse med onlinespillet Pokemon Go, og
I denne video reflekterer jeg lidt over et praksisfællesskab for de studerende, som jeg ikke tidligere har tænkt over: Det har
Af Sarah Louise Lolk Mariussen, Jeanne Hermann, Laila Bo Muhs, Malene Saltoft og Lau Jensen Programmering er et ord, der
Vi har eksperimenteret med det uformelle læringsrum og praksisfællesskabet i learning mangement systemet, MinUddannelse (MU). MU bruges i høj grad