En Powtoon om programmering ved hjælp af Scratch https://www.powtoon.com/online-presentation/ddrvz4SssAD/?mode=movie#/

Open Online Course fra Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier
En Powtoon om programmering ved hjælp af Scratch https://www.powtoon.com/online-presentation/ddrvz4SssAD/?mode=movie#/
Der skal balanceres mellem brugen af teknologi og pædagogiske og didaktiske overvejelser. Teknologier kan indgå i og påvirke læringssituationer på
Videoen illustrerer, hvordan billeder fra en gåtur med fokus på efterår efterfølgende kan bruges i app’en ”Silkes Venner” til at
Vi har i denne opgave valgt at se nærmere på Deweys tanker omkring læring, og vi har fundet eksempler på,
Vores eksperimenterende arbejde med Bee-botten har været en spændende og til tider udfordrende proces. Refleksioner over vores rejse gennem Digitale
Af Malene Saltoft, Sarah Louis Lolk Mariussen, Lau Jensen og Laila Bo Muhs Vi har i processen været optaget af,
Vi har igennem forløbet eksperimenteret i og med learning mangement systemet, MinUddannelse (MU) på en folkeskole. Vi har produceret en
Som i et eventyr har vores forløb her på “Digitale Læringskontekster” budt på flere prøver. Første prøve mødte vi online,
Kære alle Jeg har lige nogle fælles kommentarer – på tværs af grupper og på tværs af ITDD+er og OOCére.
Efter at have set på en undervisningssituation fra forskellige perspektiver gennem fire uger skal der nu bindes en sløjfe og