Vi har et mål om at deltagerne i OOC’en oplever at “der er en lærer tilstede”. Selvom forløbet er lagt
Pokemon Go – Socialt online analogt medie?
Vi har undersøgt Pokemon Go i Århus Festuge og snakket med et antal mennesker. Det har sat tanker og spørgsmål
Pokémon GO – Augmented Reality
Lynhurtigt er pokémon GO blevet utrolig populær verden over. Børn i alle aldre er engageret i spillet og bruger
Livet er en leg
Med Pokémon Go kan forældre og børn opleve en fælles interesse der spirer. Forældrene, som et nostalgisk tilbageblik til barndommen,
Atlanterhavspagten på Pokemon Go mission
I dette indlæg du en video, som er et produkt af vores arbejde i gruppen. Vi har været på Pokemon
Pokemon GO – En debat om læring
Vi vil med dette blogindlæg forsøge at lægge op til åben diskussion og refleksion i forhold til, om der i
Kommunikationskanaler
Traditionelle MOOCs lægger stor vægt på gennemførelsesprocenter, selv om det ganske ofte er meget få, som faktisk gennemfører en MOOC.
Velkommen til Digitale læringskontekster
Målet med Digitale læringskontekster er todelt. Dels vil vi i fællesskab undersøge, hvordan vi med digitale teknologier kan udvikle fremtidens