Kære alle
Her er blot en præcisering af tredje delopgave for ITDDerne -
men OOC´erne kan også få gavn af den. Den handler stadig om hvordan situationen påvirker teknologien, men nu med et par tilføjelser.
Stadigvæk et gruppearbejde, hvor I præsenterer med en animation/billedeserie – vi forslår Powtoon. Fordi I her kan integrere billede og tekst i nogle få slides. Antallet bestemmer I selv. Et kort skriftligt indlæg – der står op til 100 ord. Overhold i hvert fald denne grænse!
Fokuser på en situation som I beskriver med både billede og tekst, så den bliver så forståelig for andre, som I kan. Lav en lille analyse af den … og læg op til debat! I står frit til at lave nye små forløb, men må gerne trække noget ind fra før.
Inddrag meget gerne noget, hvor I selv kommer på spil som lærere, socialpædagoger og pædagoger – hvor I mærker/opdager/udfordres af, at jeres underviserrolle begynder at forandre sig i mødet med en eller flere teknologier – eller hvor I påvirker brugen af teknologierne – eller begge dele samtidig. Hvornår begynder I f.eks. at eksperimentere? Hvornår begynder I at bliver noget andet og mere end formidlere?
Når I så har afleveret, vil vi bede jer som enkeltpersoner læse og kommentere alle blogposts, både ITDDére og OOCére – mindst en gang hver. I må selvfølgelig gerne snakke sammen som gruppe om hvad I synes er interessant og væsentligt.
Debatten kommer altså til at køre på måske 8-9 blogindlæg og når vi så mødes igen i næste uge, så kommer vi til at kigge på tværs af blogindlæggene og snakke om fælles træk og fælles udfordringer.
VH Klaus, 20.09.2016
Tilføj en kommentar
Vær den første til at komentere dette!