konkurrencestaten

En tango for to

Der skal balanceres mellem brugen af teknologi og pædagogiske og didaktiske overvejelser.

Teknologier kan indgå i og påvirke læringssituationer på forskellige måder. Den kan være et instrument til færdighedstræning, gentagelse af forskellige øvelser og tests. Fx som et hjælpemiddel for læreren i en travl tid til planlægning og retning af opgaver. Men teknologier kan også mere, fx bindeled i praksisfællesskaber.

Vi har diskuteret hvad der er centralt i arbejdet med teknologier og vender tilbage til, at den pædagogiske tilgang er helt central i forhold til hvordan læring finder sted hos eleverne.

slide1

Opdateret disposition:
mindmap

Tilføj en kommentar

2 kommentarer til "En tango for to"

Send notifikationer om
avatar

Sorter efter:   nyeste | ældste | flest stemmer
Maria Schmeltz Hansen
Medlem
8 år 8 måneder siden

Fedt lavet… Jeg er vild med tangoelementet med musik til sidst.

Liv Brodal
Medlem
8 år 8 måneder siden

Super fedt indlæg. Som lærer kan man godt komme til at tænke, at det er en jævel af en tango.

wpDiscuz