TID |
HVAD | FLERE TEKSTER TIL ITDD |
Uge 35 |
Modul 1 |
Nielsen, K. (2013). Kapitel 7: Læring i et situeret perspektiv, I Qvortrup, A. & Wiberg, M. (Red.), Læringsteori og didaktik: Hans Reitzels Forlag |
Uge 36 |
Modul 2 (teknologi..):
|
Drotner, K. (2013). Processual Methodologies and Digital forms of Learning. I Erstad, O. & Sefton-Green, J. (red.), Identity, Community, and Learning Lives in the Digital Age: Cambridge University Press
Henningsen, L. (2011). Fortællende visuelle medier – introduktion og perspektiv. I Sørensen, M (red.), Dansk, kultur og kommunikation – et perspektiv: Akademisk forlag, 3. oplag |
Uge 37 |
Modul 3 (Pæd):
|
Staunæs, D, Nickelsen, M. N.C., Dupret, K., Adriansen, H. K., oh Høyrup, S. (2014). Læringlaboratorier og læringsekperimenter. i Staunæs, D, Nickelsen, M. N.C., Dupret, K., Adriansen, H. K., oh Høyrup, S.(red.), Læringslaboratorier og -eksperimenter: Aarhus Universitetsforlag |
Uge 38 |
Modul 4 (Skolen I samfundet) |
Elkjær, B. & Wiberg, M. (2013). Pragmatismens læringssyn og pragmatisk læringsteori. i Qvortrup, A. & Wiberg, M. (Red.), Læringsteori og didaktik: Hans Reitzels Forlag |
Uge 39-40 |
Modul 5 (Opgave):
|
Wiberg, M. & Quortrup, A. (2013). Læringsteorierne – hvad teoretiserer de over?. i Qvortrup, A. & Wiberg, M. (Red.), Læringsteori og didaktik: Hans Reitzels Forlag
Hasse, C. (2013). Vygotskys sociokulturelle læringsteori. i Qvortrup, A. & Wiberg, M. (Red.), Læringsteori og didaktik: Hans Reitzels Forlag |
Uge 41
|
Webinar: … |
Erstad, O. (2010). Digital kompetens. I Carlsson, U. (red.), Barn och unga i den digitale mediekulturen: Nordicom |
Tilføj en kommentar
Vær den første til at komentere dette!