Skriftlig læringslog af Mette Holmbjerg, Tølløse Slots Efterskole. EU3 – marts 2017. Det er nu sjældent at jeg keder mig…og hvis
Læringslog for Peter Larsen, E3U februar-marts 2017
Læringslog for Peter Larsen, E3U februar-marts 2017 Min indledende udfordring fra modul 0: Jeg arbejder i det daglige med
Cirkelrefleksion 3 – gruppe I
Hvilke muligheder ser du for at arbejde med Taksonomiens fire dimensioner i din daglige praksis? Overordnet set giver taksonomien mulighed
Cirkelrefleksion – taksonomiens fire dimensioner Læringsgruppe 4 (Kathrine, Per, Julie)
Hvilke muligheder ser du i at arbejde med taksonomiens fire dimensioner i din daglige praksis? Refleksionsøvelse på taksonomiens fire dimensioner
Cirkelreflektionsøvelse – De 4 dimensioner i innovationenstaksonomien
At arbejde med de 4 dimensioner i forhold til udvikling af undervisningsaktiviteter. Kurt Lindholm
Eksempel fra de Videregående uddannelser
Hermed det eksempel jeg præsenterede fra min egen undervisning på cand.pub.-uddannelsen fra faget “Projektorienteret forløb i entreprenørskab og innovation i
Runes slides fra seminar 3
Seminar 3 Læringskompetencer Kære alle Tusind tak for godt arbejde på seminar 3. Hermed mine slides samt eksempel på praksis
Modulopgave 2 Skive Tekniske Skole (V2)
Synops-Skive-tekniske-skole_ver_2
Modulopgave 2, Lars og Berit
Synopse Vision Board
Modulopgave 2, Jørn
Synopsis_opgave_Modul 2_jkm