Hvilke muligheder ser du i at arbejde med taksonomiens fire dimensioner i din daglige praksis? Taksonomiens fire dimensioner handling, kreativitet,
Taksonomien som løftestang i det daglige arbejde
“Hvilke muligheder ser du for at arbejde med taksonomiens fire dimensioner i din daglige praksis?” (Hans) Som følge af den
Innovationskoordinator – hva’ for en størrelse?
Læringslog Refleksioner over Efteruddannelse i entreprenørskab Entrepreneurship is neither a science nor an art. It is a practice. – Peter
Teach the Teachers – Skriftlig læringslog til E3U for Peter Arentzen tilknyttet New Nordic Youth – efterskolen for iværksætteri.
Afleveret den 26. marts Skriftlig læringslog til E3U for Peter Arentzen tilknyttet New Nordic Youth – efterskolen for iværksætteri. Titel:
Cirkelrefleksionsøvelse 3 – Taksonomier de 4 dimensioner
Henrik Rathje Hvordan vil jeg arbejde med de 4 dimensioner i undervisning? Da de første erhvervsskoler, i starten af 1800
Læringslog – Kenneth Johansen
Da min medunderviser på vores projekt, Ane og jeg påbegyndte dette E3U uddannelsesforløb havde vi en masse forestillinger og ideer
Læringslog Søren Maribo, PULS linien TSE
E3U_opgave done
Læringslog – Tia og Jacob
Vores læringslog er vedhæftet i form af en række dokumenter. Læringslog Tia og Jacob Bilag 1. Empathy maps Nyborg Gymnasium
Læringslog Berit Bruun Jespersen
Baggrund I mit daglige arbejde på OTG underviser jeg i de to profilfag for HTX, teknologi og teknikfag, som begge
Læringslog, Hans-Chr. Keller
“The best way to predict the future is to create it” – Peter Drucker Tanker og reflektioner over en dannelsesrejse –