Udfordring:
At få alle elever/studerende med i undervisning, større grad af deltagelse.
Ideer til og træning i at implementere forskellige former for læringsstile og metoder – og dermed bruge mindre Power-Point.
Efter Spørsmåls runden :
Min udfordrng er at
1.
få implementeret lærings stilene/opbrud af undervisningen , når jeg står alene – det fungere rigtig godt, når jeg arbejder sammen med en makker, når jeg er alee , flader jeg hurtigt tilbage til det gamle, sikre – og springer øvelser/andet over, som jeg ellers har plan lagt hjemmefra.
2.
Finde små ¨breaks, hvor jeg for mig selv kan revidere/lave om på noget, der ikke lige fungerer i nuet/ tage anden øvelse ind end lige det, jeg har forberedt – dette er jeg rigtig sammen med Lise fx og jeg har oplevet, hvor godt det virker
3.
Turde frigive mig lidt fra “Jeg skal jo nå alle disse mål igennem” – gøre eleverne /stud. til “entreprenørerne” for egene læring.
4.
Starte med det nye sundhedspædagogik på grund forløb og eller hovedforløb