Spring til indhold

E3U Online

Efteruddannelsen i Entreprenør­skab

  • Blog
  • Kursusbeskrivelse
  • Moduler
    • Modul 0
    • Modul 1
    • Modul 2
    • Modul 3
  • Seminarer
    • Seminar 1
    • Seminar 2
    • Seminar 3
    • Seminar 4
  • Ressourcer
    • Kalender
    • Hand-outs
    • Litteratur
  • Kontakt
    • Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier
    • Facebook-gruppe
  • Log ind

Forandring gennem spil – Simon og Lars

21. november 2016 E3U Kursist Hold 2016 Kommentarer lukket til Forandring gennem spil – Simon og Lars

https://docs.google.com/a/bge.dk/document/d/17im7ifQRUPsgk2ej98M49GKPeeEcG3atpbyPc7wIM2M/edit?usp=sharing

 

Indlægsnavigation

Previous Post:Afsluttende opgave – Katja og Casper Tietgen
Next Post:Afsluttende synopsis – Lone & Merete

Tags

#taksonomiensfiredimensioner 12-tal afslutning bloom didaktiske principper E3U effectuation eksamen Elevtyper Empathy Map entreprenøriel udfordring entreprenørskab etnografisk metode evaluering facilitator Feedback forandring fortagsomhed Grundforløb inspiration Karrierelæring kreativitet kreativ kompetence Lederskab læringslog Mit Passionerede Projekt motivation paradigmer Personlig udvikling PULS PULS-Linjen Refleksion Slides succeser Synopsis taksonomier teknologi tillid til egen kreativitet tværfaglig undervisning Tølløse Slots Efterskole udfordringer undervisning undervisningsdesign Vision Board Visionboard

Kategorier

  • Afsluttende præsentation
  • cirkelreflektions øvelse
  • E3U del 2
  • Hold 2016
  • Ikke kategoriseret
  • Læringsgruppe 1
  • Læringsgruppe 2
  • Læringsgruppe 3
  • Læringsgruppe 4
  • Læringsgruppe I
  • Læringslog
  • Læringslog
  • Modulopgave 1
  • Modulopgave 2
  • Underviser
Creative Commons License
This work by Aarhus University is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
E3U Facebook-gruppe