STAK-platformens fem H’er

RESUMÉ

I dette interview sættes der fokus på STAKs hjemmeside - kendt i projektet som STAK-platformen. Projektdeltager Jonas og faglig partner Rikke fortæller om platformens hvad, hvem, hvorfor, hvornår og hvordan: dens udformning, indhold, formål, anvendelse og tilbud til fagpersoner i undervisningsverdenen - både i form af læringsaktiviteter på flere niveauer og som udviklingsmaterialer, så man som underviser selv kan udvikle undervisning.

OPDAG MERE

Karen fortæller om STAK ORGANISERING OG UDFOLDELSE, hvor hun giver et indblik i projektets udviklingsproces og tilblivelsen af platformens indhold. Herudover fortæller hun om de TVÆRINSTITUTIONELLE SAMARBEJDER I STAK, der har bidraget til indholdets bredde og kvalitet. Disse samarbejder har bl.a. haft form af HYBRIDE DESIGNKOLLABORATORIER, som Pernille beskriver.

De nogle overvejelser der er forbundet med at få platformen og dens indhold integreret i praksis på bibliotekerne og i uddannelserne, reflekterer Anne over i sit interview, OVERVEJELSER: STAK UD OVER RAMPEN.

MEDVIRKENDE

Jonas Winding, udviklingskonsulent, KEA Bibliotek, projektdeltager i STAK

Rikke Toft Nørgård, lektor, CUDiM, Aarhus Universitet, faglig partner i STAK

Af: Maria Buch Brockhoff