• Om KLEO-projektet
    • Formål
    • Forskning og rapporter
    • Kalenderoversigt
    • Projektets progression
    • Program: KLEO-ledere og KLEO-konsulenter
  • Læringsområder
    • Aktionsforskning
    • Klasseledelse
    • Relationer og elever
    • QTI-evaluering
  • Aktionsrunder
    • Roller og opgavefordeling
    • Pædagogiske dage
    • Aktionsplan
    • Aktionsobservation
    • Aktionsevaluering
  • BIDRAG
    • Lederbidrag
    • Konsulentbidrag
  • Kontakt
  • Search
KLEO-Projektet
Skip to content
  • Om KLEO-projektet
    • Formål
    • Forskning og rapporter
    • Kalenderoversigt
    • Projektets progression
    • Program: KLEO-ledere og KLEO-konsulenter
  • Læringsområder
    • Aktionsforskning
    • Klasseledelse
    • Relationer og elever
    • QTI-evaluering
  • Aktionsrunder
    • Roller og opgavefordeling
    • Pædagogiske dage
    • Aktionsplan
    • Aktionsobservation
    • Aktionsevaluering
  • BIDRAG
    • Lederbidrag
    • Konsulentbidrag
  • Kontakt
  • Search
KLEO-Projektet
Home Model over projektet

Model over projektet

Modelskitse for KLEO-projekt

 

 

 

Se mere

  • Om KLEO-projektet
    • Formål
    • Projektets progression
    • Forskning og rapporter
    • Kalenderoversigt
    • Model over projektet
    • Program: KLEO-ledere og KLEO-konsulenter
  • Læringsområder
  • Aktionsrunder
  • Midtvejskonference på KLEO-projektet: Skolen som professionelt læringsfællesskab

Se Bidrag

Links

  • Log ind til platform
    • – Guide: blogindlæg
  • Link til refleksionsrum i G+
    (for ledere og konsulenter)
  • Arbejdsmappe i Google Drive
    (Arbejdsrum for ledere og konsulenter)
  • KLEO-Projektets Google Drive
    (Materiale til ledere og konsulenter)
  • Blogpost omkring projektet: “Skoleudvikling kræver aktiv ledelsesinvolvering og opbakning”
©2019 KLEO-Projektet
Powered by Septera & WordPress.
Back to Top